·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2021 00:15 Günlere yaya yaya okuduğum bir roman oldu.Sayfa sayısına dikkat etmeden başlamıştım.Açıkcası hoşuma gitmedi değil bu kadar uzun olması. Hani bir diziye başlarsınız ya ha işte o duyguyu hissettirdi bana.Her gün bir bölüm izliyormuşum ve ertesi gün kaldığım yerden devam ederek bitirdim.Aslında dün bitirdim ama şu an zaman bulabildim incelemeye.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir eser oldu.Oldukça bilgiye doyuran bir eserdi ve bunun bir olay örgüsüyle birleşmesi müthişti. Sizi aynı anda iki farklı hikayeye bırakıyor.Sonuna gelmenin burukluğu oluştu biraz.Son olarak dizi tadında ki bu romanı okumak gerçekten hem zevk almanıza hem de farklı bakış açılarından bakmaya sevk edicek.