Puan vermedi·218 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2021 22:04
Evet yine kendimi tutamadım ve rus edebiyatından bir güzide eseri daha okumuş bulundum. Alan okuması yapayım diye niyetlendikçe dosto girdabına dalıyor ve çıkamıyorum. Olsunmuş, yine çok mutlu bir kitap okudum. Mutlu derken tabi ki hiçbir hikaye mutlu bitmiyor ve ruh sıkıyor. Ancak benim sevdiğim şey de bu. Duyguları öylesine derin inceliyor ki Dostoyevski, anlattığı kişi karakter kimse kendimi tamamen onun gibi hissediyorum. O karakter tarafından kuşatılıyorum. Duyguları böylesine iyi işleyen yok ya. Gerçekten yok. Gogol 1 Dosto 2 şuanlık. Kitaba dönersem hikayelerin çoğunluğunu sevdim. Rahatsız eden ufak tefek kısımlar oldu onları zikretmeyeceğim (noel hikayesine dislike attım) Beni en çok etkileyen umutsuz aşık hayalperestimiz ve Nastenka (nataşa dememek için kendimi zor tuttum) Onların aşkları ve ayrılıklar beni üzdü ya. O kısacık yaşadıkları ve tarif edilmez duygular. Kısa bir anlığına da olsa mutlulardı. Neyse. Hırsız hikayesi de beni üzdü. Yufka yüreklide üzdü gitti. Hem bu kadar üzüp hem de nasıl bu kadar sevdiriyorsun kitaplarını sevgili Dosto anlamıyorum. Rahmet diliyorum sana.
Edebiyat
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024102,4bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.