7/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2021 23:24
Lise yıllarında filmleri ile dalga geçip kitaplarını soluksuz okuduğum bir seriydi. Nedenini bilmediğim bir şekilde son zamanlarda yeniden okumak istedim. Benim için tatlı bir deneyimdi. Bazı yerlerde karakterin o ergenlik çağındaki klasik tavırları katlanılacak gibi değildi. Bazı yerleri de hoşuma gitti. Aslında genel olarak okurken eğlendim. Önemli olanda bu değil mi zaten? Filmlerin hepsini izlediğim için (yakın zamanda) kitap arasındaki farkın çok fazla olduğunu gördüm. Kim ne derse desin gerçekten hoşma gitti. Eğlendim. Sanırım bu seri benim guilty pleasure'ım. Elimde olmadan hem dalga geçiyor hem de seviyorum. Çok hafif, gayette rahat okunuyor. Kitap okurken en sevdiğim şey de bu; akıcı olması. Ben sevdim yarın hemen yeni kitabına başlayacağım.
AlacakaranlıkStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201727,7bin okunma
·
6 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu kitap garip bir şekilde benim de favorilerimden. Kendimi kötü hissettiğim zamanlar okuyorum ve iyi hissediyorum. Filmle arasında çok fark var gerçekten, kitap daha iyi. Keyifli okumalar dilerim😊
Narissa
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim sende öyle 🌼