·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2019 23:56 Bu kitap bana kimsenin bilmek istemediği hikayelerin bilinmeye değer olduğunu gösterdi. Kim bir fahişenin nasıl bir hayat yaşadığını ve 'bu yola' düştüğünü bilmek ister ki? Ya da kurtulduysa nasıl kurtulduğunu? Onlar zaten bunu istemiyorlar mıydı başından beri? Onlar istemiyorlar mıydı tanımadığı adamlara verilip alınmayı? Başlarına ne geldiyse hak etmemişler miydi? Hayır. Hepsine hayır diyor Elif Şafak ve bir kez daha gösteriyor bize hayatın nasıl zorluklarla sürdüğünü. Özellikle erkeklerin okuması gerektiğine inandığım bir kitaptır bu.
Umuyorum ki görmediklerimizi görmemize, duymadıklarımızı duymamıza, yok saydıklarımızın da sevgiyi hak ettiğine olan inancı geri kazanmamıza vesile olacak bir kitap olur.