·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2021 20:34 Kitap ilk andan itibaren sizi içine çekiyor ve anlattıkça merak duygunuzu diri tutuyor. Bu yüzden bayağı akıcı bir kitap. Afganistan’ı merak edenler okuyabilir. Betimlemeler çok kuvvetliydi. Gerçekten afgan kültürünü iyi yansıtmış yazar.
Genel olarak ailede çocuğa karşı sevginin önemi bu kadar güzel işlenemezdi. Kişilik oturmasında o kadar önemli bir etken ki.. Yeniden iyi insan olmak mümkün. Ama kitap insanın içinde bir parça burukluk bırakıyor. Çocukken yaptığımız bir hatanın sancısını bir ömür çekme ihtimalini güzel anlatmış. İyilikten vazgeçmeyin. Hasan gibi olun. İyi okumalar :)