·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2021 14:48 Sabahattin Ali'nin eserlerinin nerdeyse hepsini okuduktan sonra, bir de karısına ve kızına yazdığı mektupların toplandığı bu kitabı okumamla onun o naif ruhu ve toplumcu gerçekçi yapısı içime işledi diyebilirim.
Kendisinin edebi yönünü, kitaplarını ve toplumla/hayatla ilgili görüşlerini zaten çok doğruluyor ve seviyorken bu mektuplarda onun kişiliğinin de gerçekten takdire şayan olduğunu, aşık olunacak bir kişilik olduğunu farkettim. O gerçekten hayran olunası bir yazar, sevgi dolu bir eş ve sorumluluk sahibi bir baba benim gözümde.
Tüm okurlara da onun tüm eserlerini ve onu tanıyabileceğiniz bu mektup derlemesi kitabı sevgiyle tavsiye ederim. İyi ve kaliteli okumalar...