Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 19 Şubat 2021 20:41 Hapse düşseniz ve çıkmak için tek bir umudunuz dahi olsa ona tutunurdunuz. Fabrikadan çıkmış misali iyi niyetli insan üretimi olsa peki ? Dünya gerçekten güzel mi olurdu tek tip insanla ? Sanmıyorum. Herşey bir dengeye bağlıdır. Bir yer fazlalaşırsa bir yer muhakkak eksilmelidir. Fıtrat neyse o olur insan... Tabii biraz da çaba gerek bazı şeyler için.