📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hapse düşseniz ve çıkmak için tek bir umudunuz dahi olsa ona tutunurdunuz. Fabrikadan çıkmış misali iyi niyetli insan üretimi olsa peki ? Dünya gerçekten güzel mi olurdu tek tip insanla ? Sanmıyorum. Herşey bir dengeye bağlıdır. Bir yer fazlalaşırsa bir yer muhakkak eksilmelidir. Fıtrat neyse o olur insan... Tabii biraz da çaba gerek bazı şeyler için.
" Tanrı ne ister ? Tanrı iyilik mi ister yoksa iyi olma seçeneğini mi ? Kötülüğü seçen bir insan, kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi ?"