Yazar fazlasıyla umutsuzluk ve dram dolu bir hikaye paylaşmış. Hepimizin yaşamı zorluklarla doludur, her daim savaş vermek zorundayız ama bunu okuyucuya boğar derecesinde yansıtmak çokta doğru değildi bana göre. Herkes çok sevmiş ben o kadar bayılmadım, çünkü birşey katmadı, sıktı.