·80 syf.····Okunma: 20 Şubat 2021 14:56 Stefan Zweıg yine kısa ve öz hiç sıkmadan anlatmak istediği herşeyi anlatmış.
Kısaca olayın sadece başını özet geçeyim.Evli bir kadın hem de 2 çocuk annesi.8 yıl boyunca evlilikleri müthiş bir şekilde ilerlerken birden evlilikleri bozuluyor aslında bozulmaya başlıyor diyebiliriz.Bunun sebebi bir erkek. Irene kendini birden piyanistle bir olayın içinde buluyor.Zaman zaman piyanistle buluşup görüşüyorlar.Bir gün birine yakalanıyorlar.Kocası ve başkaları kadında bir degişiklik oldugunun farkındalar,itiraf etmesine yardımcı olmaya çalışıyorlar fakat kadın itiraf etmiyor. Burdan sonra olaylar daha da büyümeye başlıyor.
Bana göre akıcı bir kitaptı diyebilirim.