·120 syf.····Okunma: 17 Şubat 2021 08:32 Kitap baştan sona Farabi'nin kaleminden ziyade yazarın Farabi'nin düşüncelerini yorumlaması ile geçiyor.Bazı noktalarda diğer önemli isimlerin de düşüncelerine yer vermiş yazar.Böylece o konu başlığı hakkında önemli iki veyahut üç ismin söylediklerini karşılaştırma şansı buluyoruz.Buna yazarın yorumu ve kendi düşüncelerimiz de eklenince ortaya harmanlanmış bir düşünce çıkıyor ve bu bir konuyu tek taraftan değil birçok noktadan ele alma ve anlama noktasında çok yararlı buldum.
Kitap çok kısa bir sürede tek okunuşta bitebilecek türden,sıkmıyor.Fakat ben tadını daha iyi almak için biraz daha süreyi yaydım.Sürekli arka arkaya konuları aktarmak yerine 1-2 sayfa boşluk bırakıp ve hepsinin başında o konunun başlığı ile konuları net bir şekilde belirtip alt kısımda düşünceler verilmiş ve konuların birbirine karışıklığını çok güzel bir şekilde önlemiş yazar.
Kötü bir eser değildi ve gayet güzel,keyifli bir okuma oldu benim için.Okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum..