İlk defa Rus Edebiyatı ilk defa Tolstoy okudum iyi ki de okumuşum.Kitap çok akıcıydı ve kitap bitince biz gerçekten ne için yaşıyoruz,nasıl yaşıyoruz diye düşündüm.Kitapın dili sade ve anlaşılırdı bu da en sevdiğim özelliklerinden biri oldu.Okuduğuma pişman olmadım hatta çok memnun kaldım.Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.Sayfa sayısının az olması da kitabı bitirme isteği oluşturuyor bu yüzden öneririm.