Kitabı okumadan önce bende çoğu insan gibi “çocuk kitabı” olarak değerlendiriyordum. Önyargılı yaklaştım. Okuduktan sonra anladım ki çok yanılmışım. Her yaştan insanın ders çıkarabileceği, bir şeyler öğrenebileceği bir kitap. İçerisindeki görseller sayesinde de sıkılmadan rahatça okuyabiliyorsunuz. Akıcı ve güzel bir anlatımı var.