İnsan iletişim kurmaya muhtaç bir varlık. Bildiğini anlatmaya, hissettiğini paylaşmaya ve dinlendiğini anlamaya ihtiyacı var. Bazen bir hayvana sarılır, doğada bir bitkiyle bağ kurar. Sürdürülebilir iletişim için verdiği emeğin mahsullerinin sevgi olmasını bekler. Tabi bir de hayaller vardır, insana yaşama sevinci veren, özlenen ve beklenen. Umut insana kendini iyi hissettirir, yüzünde minik gülümsemeler oluşturur.
İşte tüm bunlar ve daha fazlası bu incecik kitapta yer alıyor.
Samimi, çok akıcı ve güzel bir hikaye okuyacaksınız ve yüreğini ısınacak belki biraz üzüleceksiniz.
Okul yıllarınızın başında bir şekilde bu kitapla buluşmuşunuzdur ve yıllar sonra tekrardan okuduğunuz zaman aynen benim yaşadığım gibi daha anlamlı ve daha sıcacık gelebilir belki sizlere de..