Oğuz Atayın Okumaktan en fazla sıkıldığım ve gerçekten diğer kitaplarına istinaden daha hafif bir dil kullandığı bir eser.
Eserde tutunamayanların Selim’i ve Turgutunda yer aldığı bölümlerde evet biraz içimizi hüzün kaplıyor. bana göre bir çırpıda okunabilecek bir eser. bazı yerlerde Gülümsetmesi kesinlikle kitapı bırakmamaya olan direncimi arttırdı.