·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2021 09:36 Lafı Uzatmadan direk söyleyeceğim: "Baktın kestiğin karpuz kelek çıktı, yine de yiyecek misin?" felsefesini oturtmaya çalışan biri olmama rağmen kelek karpuzu yedim. Kesinlikle çevirmen cinayetine kurban gitmiş bir kitap ve robot çevirisi yüzünden sürekli sizi rahatsız eden bir dil var.Yazın sünger terlik giydiniz ama çakıllı bir yolda yürümek zorunda kaldınız.Üstüne bastığınız her çakılın ayağınıza battığını hissedip rahatsız olmanız gibi cümlelerde sizi rahatsız eden, akıcılığı öldüren bir şeyler var. Kurgusu iyi ama övüldüğü kadar olağanüstü değil. 392 sayfalık kitabın ancak 330. sayfasından sonra birazcık kendimi verebildim. Bu kadar insan beğendiğine ve oldukça iyi bir değerlendirme puanı aldığına göre muhakkak benim göremediğim yanları var.Ya da popüler kültür insanı, diğerlerini yaptığı her şeyin en güzeli olduğunu inandırmaya çalıştığı gibi, okuduğu kitabın da en iyisi olduğunu göstermek istercesine puanı şişirmiş olabilir. Belki İngilizcesinden okusam daha lezzetli bir kitap olabilirdi. Eğer okumaya karar verirseniz Doğan Kitap dışında başka yayınlardan basılmış hali varsa onları tercih etmenizi tavsiye ederim.Beğenmedim