·832 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2020 09:00 Fantastik kurgu az kaçmış resmen kendi dünyasını kurmuş yazar.Seriyi 3 ay sürmedi bitirmem hele o son 3 cilt yokmu 1 haftada okudum son cilti 2 gunde bitirdim ve keşke bitirmeseydim dedim resmen kendimi boşlukta hissettim.Bu türü sevenlerin kesinlikle okuması lazım.Ah birde o kadar çabaladiktan sonra EGWENE ÖLMESEYDİ İÇİME OTURDU BEE..