Yazarın diyalogları virgül kullanarak dümdüz yazması okurken canımı sıksa da kurgusu yönünden çok güzel bir kitaptı.
Körelmek... Hayır fizyolojik bir körlük değil bu beyin olarak duygu olarak körelmek...
Kitapta insanlar körken yaşanılan faaliyetlere baktığımızda günümüzde hala bu kargaşayı yaşamaktayız. Hiçbir şekilde birbirimize saygımız ve sevgimiz yok. Bizimki görmek değil bizimki bakmak ve biz körüz.
Asıl zor olan insanlarla yaşamak değil onları anlamak.