Kitap gerçekten inanılmaz akıcı sanki bir film izliyormuşçasına okudum . Zaten Ayşe Kulin’in dilini beğenen biri olarak bu kitabı da çok beğendim. Özellikle cumhuriyetin ilk dönemlerinin sosyal ve düşünce
hayatına çok güzel bir şekilde ayna tutmuş. Kesinlikle okunmalı.