Kitap genel kurgusu ve psikoanalitik açıdan, klasik bir Zweig kitabı olarak, gayet başarılı ve okuması keyifli bir yapıt. Beğenmediğim tek husus keyfi yolla oluşan gayrimeşru bir ilişkinin bu roman içerisinde gereğinden fazla romantize ve ajite edilmesi oldu.