·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2021 23:07 Yaşamak okumak için özellikle beklettiğim,zamanı gelince elime aldığım bir kitaptı ancak beklentimin de üzerinde beni derinden etkiledi..Eser o kadar akıcı bir dille yazılmış ki zaman geçişleri ve olay örgüsü asla sıkmıyor.
Fugui'nin hayat hikayesini okuyoruz aslında;bir ömrün gençlikte yapılan bir hata ile hayatındaki bütün insanları ve başta da kendini nasıl etkilediğini çarpıcı şekilde gözler önüne seriyor..Kitap zaten yayınlandığı dönemde yasaklanmış;vurucu bir sistem eleştirisi var ve bu kitabın her sayfasında hissediliyor.
Fugui nin yaşadıkları o kadar zor ki bunu kelimelere dökemiyorum...Herkesin okuması gereken hayat dersi niteliğinde bir eser❤