·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2021 19:18 Kendi yazdığım dizelerle anlatmak istiyorum
Ansızın verilmişti karar
Gençliğimin baharında
Yapayalnız kalmıştım
Dar ağacında
Ölüme bu kadar yakın olmak
Korkutamamıştı beni
Neydi bu yaşayacaklarım
Değecek miydi ölümüm
Bugün bu saatte
Fikirlerim değil bedenim veda edecekti
Ülkeye...
Son satırlarım bu kadar olmamalıydı belki de
Elden ne gelirdi artık dilden dökülmeyen sözcüklere
Bugün ilk kez kalemim ağır geldi bana
Bunca yükü tek seferde atmak mıydı,
Rahatlamak
Bugün son kez yazıyorum sizlere
Her devrim dar ağacında bitmez, tükenmez altından çekilen tabureyle.