·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2021 19:20 Stefan Zweig kalemi ile tanışmayanlar tanışma kitabı olarak bu eseri tercih edebilirler. Şu ana kadar okuduklarım arasında en akıcı ve en iyisiydi. Karakterimiz Irene hayattan sıkıldığını düşündüğü bir an yanlışa düşüyor sonrasında birtakım pişmanlıklar yaşayıp sahip olduklarının kıymetini anlıyor. Yazarla tanıştığımda tuhaf bir anlatıma sahip olduğuna karar vermiştim daha sonra eserlerini tek tek okumaya başladıkça kısacık 70 80 sayfalık eserlerine neler sığdırdığını görmeye başladım ve artık kendisi sevdiğim yazarlar kategorisinde.