·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 02:09 Ahhh Kenan Baran Ahh. !!! İbretlik bir yaşam öyküsü. Çok çok etkilendim okurken. Kitabın sonundan ayrıca etkilendim. Okuyucu olarak bu kadar etkilendiysek Gülseren Hanım ı düşünemiyorum. Lütfen okuyun ve okutun....