·396 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2021 21:33 Kitabı yeni bitirdim. Klasik bir Ahmet Ümit okuyucusu için biraz değişik bir kitap. Çözülmemiş Şems Tebrizi cinayeti diyor ama hiç alakası olduğunu düşünmüyorum. Konusu bu değil. Kitabın sonu çok pat diye bitmiş böyle bir konu beklenmiyordu direkt çıkması şaşırttı. Menan tam bir Konyalı özelliği taşıyor karakter çok güzel oturttulmuş. Ama o doyumu vermedi çok değişik ve abartı bulduğum yerler oldu. Kitabını baş karakteri gibi sürekli hayal mi gerçek mi ikilemine düştüm. Kitabı bitirince o bir şeyler yarıda kaldı. Üç günde okumama rağmen etki alamadım.