İnsanı,herkesten farklı olanları-herkesle aynı olmadığı için anormal damgası yiyenleri-çok güzel anlatmış.İnsanlara özellikle topluma tutunamayan dışlanmış insanlara olan bakış açımı büyük ölçüde değiştiren bir kitap..
Ve günlerdir aklımdan çıkmayan Selim Işık. Ah be demeyen yoktur onu tanıdıktan sonra. Ve onu tanımadan önce ön yargımın neticesinde aslında O'nun arkadaşlarından bir farkım olmadığını ona el veremediğimi utanarak ifade edebilirim. Derin çok derin.