Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 03 Mart 2021 20:04 Çok keyifli bir kitabı bu kadar geç tanıdığım için üzgün ancak bu kadar erken okuduğum için memnunum. Kimi yerde sızlatan, kimi yerde ince tebessüm bırakan bu kitabı muhtemelen tekrar tekrar okuyacağım. Kitabın kendine has tarzı var. Her şiirin hikayesini yansıtır nitelikte. Genel olarak havası aydınlık diyemem, karanlık bir gezgin kılıyor kitap. Ariel ile birlikte şair Ted Hughes’in seçerek yayımladığı şiirleri var. Son olarak yazdığı Uç şiiri bu kitap içinde.
Muhtemelen tekrar tekrar okuyacağım bir kitap.