·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2021 22:42 Öncelikle din veya dincilere karşı veyahut muhafazakarlığa karşı hiçbir kinim garezim olmadığını söylemek isterim. Bu ülkede hep beraber yaşıyoruz. Evet belki eşit şartlarda değil ama yaşıyoruz. Din öyle bir maske oluyor ki, tüm bu kitapta anlatılanlar şu an tekrar tekrar yaşanıyor olsa yine kandırıldık diyecekler. Yine aşırı adaletsiz bir düzen yine hak hukuk işlemeyen bir sistem ile karşı karşıyayız. Ne değişti? Keşke gerçekten görebilseler. Keşke gerçekten bizi inandırabilseler biz mi bir şeyler kaybettik yoksa onlar mı kaybetmiş gibi yaparak ceplerine indirdiler? Neyse. Bu iki adamın yazdığı her şeyi okurum. Cendere kitabını da sipariş ettim. Böyle şeyleri okuyun okutturun, neler yaşadığımızı neler döndüğünü o perdenin arkasında bilenlerin bize anlatmasına izin verin. 50 tl bile olsa bu kitap o parayı hak ediyor.