+"Ben hala korkunç bir hata yaptığını düşünüyorum." ... -"Böyle düşünsen bile yüksek sesle söylememelisin," dedi Maria çabucak. Sanki sarsarak kafasına sokmak ister gibi ona yaklaştı. -"Söylemeyeceğine söz ver bana." +"Ama neden?" diye sordu çocuk, kaşlarını çatarak. +" Ben sadece hissettiklerimi söylüyorum. Bunu yapmaya hakkım var, değil mi? -"Hayır" dedi kadın -"Hayır, hakkın yok" +" Hissettiklerimi söylemeye hakkım yok mu?" diye tekrarladı çocuk kuşkulu bir şekilde. -" Hayır" diye ısrar etti kadın. Ona yalvarırken sesi titriyordu. -"Bu konuda sesiz ol Burno. Hepimiz için ne kadar sorun yaratabileceğini bilmiyor musun?"
Edebiyat
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.