Bu kitabı bir başka kitabı okurken yazarın tavsiyesine istinaden aldım. Okurken de birçok kez beynim yandı diyebilirim şöyle ki tamamen allegorik olan bi eser ve sürekli neyi sembollediğini düşünüp duruyorsunuz. Keza tasvirler de oldukça fazla. Dolayısıyla zaman zaman kopukluklar yaşıyorsunuz eğer tasvirden çok haz etmeyen biriyseniz. Ama kitabın sonlarına doğru tasvir azalıp olay örgüsü hareket kazanmaya başlıyor ve sizi heyecanlandırıyor. Ve final efsane... Tamamiyle ters köşe oluyorsunuz diyebilirim. Güzel bir KOKU eşliğinde okumanızı tavsiye ederim