“Şiddet gören kadınları sığınma evlerine kapatmak yerine, şiddet uygulayan sığırları hayvan barınaklarına kapatın.” Aziz Nesin
Edebiyat
··2 alıntı·
1.031 Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onlar için ayrı barınaklar olmalı ama, bu sefer de hayvan dostlarımızın rahatsız olmalarını istemeyiz.
Onlari hayvanlarla ayni kefeye koymamaliyiz... hayvanlara hakaret sayiliyor boyle insanlara(insan degiller) hayvanla bir tutulmamalidir.
Kimi der ki kadın Uzun kış gecelerinde yatmak içindir. Kimi der ki kadın Yeşil bir harman yerinde Dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir. Kimi der ki ayalimdir, Boynumda taşıdığım vebalimdir. Kimi der ki hamur yoğuran. Kimi der ki çocuk doğuran. Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal. O benim kollarım, bacaklarım, başımdır. Yavrum, annem, karım, kızkardeşim, Hayat arkadaşımdır
Barınağa kapatırken; ağızlık, kelepçe ve hadım da ettirilmeli. Çünkü bu zihniyetteki olan varlıklar her türlü ortama ve canlıya zarar.
Gayet mantıklı bir öneri ancak bu kadar sığırı koyabileceğimiz kadar hayvan barınağımız var mı!!
Reklam
Bugünün en doğru iletisi oldu bu. Kesinlikle kapatacaksın hepsini bir araya kendilerini öldürmelerini izleyeceksin zevkle
Məncə də