10/10
·208 syf.··
2021 3. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Mart 2021 10:57
Yeni başucu kitabımı buldum, mutluyum. :) Yazarın daha önce İntihar Ormanları kitabını okumuş ve gerçekten kalemini çok sevmiştim. Bir romandı okuduğum ama Hür öyle değil. Arkadaşlarımla sohbet ederken veya kendi kendime konuştuğum/konuşamadığım ne varsa hepsini söyledi bana. Bunun sonucu da biten post-itler oldu elbette. :) Hayatımda -başlangıç olarak- bir tık da olsa bir şeyleri değiştirmemi sağladığı için mutluyum. Öyle ki kısa bir zaman sonra buralar hep işaretlediğim alıntılarla dolacak... :)
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.