Puan vermedi·308 syf.····Okunma: 09 Mart 2021 00:12 Babamın amcasının, babam küçükken dedeme Almanya’dan yolladığı bir fotoğraf var vitrinimizde. Sarı bir mercedesinin önünde durmuş kollarını birleştirmiş tabi bir de fiyakalı bir bakış. Fotoğrafın arkasında en içten dileklerini yolladığını yazmış. Belki de bir fotoğraf yollaman her şeyi çözebilirdi Bayram.
Kapıkule’den Ballıhisar’a yolda başına gelmeyen bir Bayram bir ben varım. Ha arada bir Ecevit de katılıyor aramıza. Bazen onun zihninde bazen yan koltuğundayım. Yalnızlık, bencillik, travmalar, sevdalar... Amacına ulaşamasa da Bayram sahi bir yolculuktu bence. Bir kadının kaleminden bir erkeğin zihninde olmak güzel bir okuma deneyimiydi.
Dörtyoldayız şimdi.
Yol biter, sevda bitmez...