·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2021 18:00 Okuduğum ilk Sabahattin Ali eseri.. İyi ki okumuşum dedim. Bir çırpıda, soluksuz okunacak bir kitap aslına bakarsanız. Fakat bende manevi değeri olduğu için, hızlıca okuyup, bitirmeye kıyamadım. Sonunu bildiğim halde, göz yaşları içinde kitabı nihayet sonlandırdım..