İyi ki ...
10/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
·
122 günde okudu
·
Okunma: 08 Mart 2021 18:00
Okuduğum ilk Sabahattin Ali eseri.. İyi ki okumuşum dedim. Bir çırpıda, soluksuz okunacak bir kitap aslına bakarsanız. Fakat bende manevi değeri olduğu için, hızlıca okuyup, bitirmeye kıyamadım. Sonunu bildiğim halde, göz yaşları içinde kitabı nihayet sonlandırdım..
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,4bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.