"Paris'te insanların her zaman güldükleri doğru mudur?" dedi. Abbé, "Doğrudur," dedi. "Ama acı acı. Çünkü burada her şeyden kahkaha atarak yakınırlar, hatta en iğrenç işleri bile gülerek yaparlar."
·1 alıntı·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.