simge
@Simge1k
Takip Et
"Paris'te insanların her zaman güldükleri doğru mudur?" dedi. Abbé, "Doğrudur," dedi. "Ama acı acı. Çünkü burada her şeyden kahkaha atarak yakınırlar, hatta en iğrenç işleri bile gülerek yaparlar."
Kitabı okudu
Candide
Voltaire
10 beğeni
·
1 alıntı
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap