·95 syf.····Okunma: 10 Mart 2021 12:18 Çok ama çok depresifti. Bu da bana iyi gelmedi açıkçası. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yorumlara baktığımda çok değerli bir eser olduğu söyleniyor ama bana hitap etmedi maalesef. Belki de yanlış bir zamanda okudum. Bazı satır aralarında kayboldum, bazen içim daraldı mola verdim. O yüzden hoşuma gitmedi. Altını çizdiğim birkaç satır var, tekrar okur muyum şans verir miyim bilmiyorum.