·140 syf.····Okunma: 10 Mart 2021 21:26 Yarım kalan kitapları bitirme günü galiba :) Melisa Kesmez'in kalemini çok severim. Öykülerini okumak kimi zaman içimde bir burukluk hissi yaratsa da mutlaka kendimi bulduğum, altını çizdiğim satırlar vardır. Okuduğum üçüncü kitabıydı ve ben maalesef tersten başladım okumaya. İlk kitabını sona bıraktım yani. Bu yüzden ilk okuduğum kitap hep en sevdiğim oldu. Bu kitap da yazarın ilk kitabı, diğer ikisinde olduğu gibi severek altını çizerek okudum. Bir tık daha düşüktü belki temposu, o yüzden yarım bırakmıştım. Tamamlamak bugüne kısmetmiş. :)