Puan vermedi·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2021 20:28 Bugüne kadar genellikle gerilim, macera, aksiyon tarzı kitaplar okuduğum için bu kitap bana biraz daha durağan geldi. Çok fazla olay örgüsü yok. Ama anlayarak okursanız insanlık dersi veren bir kitap. Hayatımızda sıfatları çıkardığımız zaman ortaya gerçekler çıkar. Zengin insan, fakir insan, zeki insan, aptal insan, siyah insan, beyaz insan.. Sıfatları çıkarıp baktığımız zaman geriye tek bir şey kalıyor 'İNSAN'. Eğer yaşantımızda insanları sıfatları ile değil de oldukları gibi kabul edersek işte o zaman kendi hayatımız yaşanmaya değer.....