Puan vermedi·327 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2021 07:31 Dostoyevski'yi bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Bu adamı seviyorum ya, karamsar ve hasta dönemlerinde bile insanları incelemiş, gözlemlemiş ve yoksulluk günlerinde bile yazmayı bırakmayı aklından bile geçirmemiş... Lütfen arkadaşlar artık aramızdan bir dostoyevski, Franz Kafka, shakespeare' ler çıksın!!