·1062 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2021 17:03 Bir klasik olmasına rağmen çok seve seve okuduğumu, çok beğendiğimi söyleyemem açıkçası. Tolstoy her zamanki gibi yine karakterlerin derinine inip ele almış ancak aşk ve evlilik konusu bana çok sıkıcı geldi.