·212 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2021 08:12 Çok sürükleyici ve merak uyandırıcı.
Oğullar ve Rencide Ruhlar'ı da beğenerek okumuştum. Bu kitabı da çok sevdim.
Boğaziçi'ne ve 1994'e götürüp gezdiriyor gerçekten. Özellikle güncel olaylarla bu kitabı okumak zaman zaman buruk hissettirdi.
Olayların ve kişilerin bağlanması basit ama zekiceydi.