Bir dönemin çok ses getiren kitaplarından ben de o dönem okumuştum. İnsanın kendi insanına ve aynı zamanda kendinden olmayan insanlara karşı ne kadar acımasız olabileceğini gösteriyor. Okuyalı seneler oldu ama hala bazı satırlar gözümde canlanıyor. Acıklı bir hikaye tavsiye ederim