"O ne yazsa iyidir" olmuyormuş
3/10
·156 syf.··
2021 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2021 22:56
Maalesef beğenmedim, çok acemi bir yazar elinden alelacele çıkmış gibi. Konular arasındaki geçişler, vermek istediği toplumsal analizler,arka planda siyasi atmosfer,yüzeysel karakterler, hızlı değişen olaylar... Keyif veren bir okuma değildi. Demek ki neymiş, o ne yazsa iyidir olmuyormuş. Şimdi acil iyi bir kitap okumam lazım, panzehir niyetine. Sevgiyle.
Edebiyat
Yağmurda AşkNecib Mahfuz · Kırmızı Kedi Yayınevi · 2018279 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.