George Orwell 1984 okurlarına çok aşina gelecek bir bilimkurgu romanı...Bir distopya.1932’de yazılmış olabilmesine inanamayacağınız kadar ileri görüşlü bir kitap fakat bunu söylemek haddime olmayarak sanki bir daha ele alınıp anlatımı akıcı hâle sokulsa dedim okurken.Konusu gerçekten mükemmel ama bir o kadar da yine 1984 ‘te olduğu gibi üslubu okuma hızımı kesti.