Titanik'in gövdesinde Rubaiyat!
Şirin'in heyecanını hala hissedebiliyorum.. Ne emekler, ne duygular kim bilir ne yaşanmışlıklarla dolu olan Hayyam'ın göz bebeği sonunda güvende, Şirin'de.. Ta ki Titanik'te denizin dibini boylayana kadar..
Mükemmel bir eserdi. Bu kadar geç okumamın sitemini duyuyorum kendime karşı. Tarihin anlatılabilecek en güzel şekilde anlatımını dinledim. Hayran kaldım.
Defalarca okunabilecek destansı bir kitap, iyi okumalar