Kitabı dün gece bitirdim, şimdi kitap okumak için oturduğumda Firuz’la Ayvaz’ı özlediğimi fark ettim. Kaan Murat Yanık’ın okuduğum üçüncü kirabı. Betimlemelerini çok beğeniyorum, birkaç kelimeyle çok tatlı dokunuşlar yapıyor. Bu yazarın kitabını elime aldığımda artık biliyorum ki yine bugünden kopucaz yine hikaye içinde hikaye var ( benim deyimimle hikayeception ) yine kitap bitsin isyemeyeceğim. Yeni bir kitap çıkarsa havada kapar okurum <3