Kitabı bitirdiğimde şöyle düşünmüştüm : “Şerefinle, namusunla çalışarak evine bir öğünlük yemek için para götürmek bu kadar zor olmamalıydı.”
Hala aklıma geldiğinde aynı şeyi düşünüyorum, beni derinden etkileyen, elimde olanı olmayanı sorgulamaya iten bir kitaptı.