·520 syf.····Okunma: 21 Mart 2021 20:31 Okudum bitti,
Filmlerinin serisini her izlediğimde aldığım hazzı bu sefer dr Rıfat Ilgaz'ın bu eşsiz eserinde aldım. O zaman ki nesil ne de güzelmiş,keşke hep öyle kalsaymış ve sürüp gitseymiş...
Kel Mahmut,İnek Şaban,Refüze Ekrem,Düdük Necmi vs. Bu karakterlerin yaşadıklarını yaşamadım diyen bir nesil yoktur sanırım... Velhasıl kelam ; 7'den 70'e herkesin okuması gereken bir eser