·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2021 22:43 Ben bu kitabı almayı 2 ay düşündüm sonunda bu kitabı aldım ve okumaya başladım o kadar güzel bir kitap ki anlatamam ben beğendim sizlerede öneririm Eylül ve Merih zorlukları başarıyorlar tabi onların yanındaki arkadaşları hepsi çok güzel ama ben sonunu pek sevmedim yani aklımda bir sürü soru kaldı. Füsun nasıl geldi? Diğer çocuklar ve insanlar kurtuldumu? Füsunun vurduğu iğne panzehir miydi? Neyse böylesine güzel bir kitabın böyle bitmesini istemezdim.