7/10
·216 syf.··
2021 3. kitabı
Azıcık önyargıyla yaklaştığım bir kitap.Ancak okuduktan sonra önyargımdan ötürü pişman oldum.Aşk ilişkilerine olan düşüncemi tümüyle yansıtan bir kitapdı.Yalnız okuyacak arkadaşlar için önerim kitabın tüm cümlelerini kendi düşünceleri yerine koymasınlar.Çok fazla karamsarlık içeriyor çünkü.Neticede aşk yaşamaya değer :)
İlişkiler
Şeytan'ın FısıldadıklarıEmre Yılmaz · Angora Yayıncılık · 2014434 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.